Greckie wakacje

Zapachniało latem. Jeszcze niedawno kwitły kasztany i delektowaliśmy się wiosną. Dzisiaj pakujemy wakacyjne bagaże. Życzę wszystkim udanego urlopu, a moim czytelnikom proponuję do posłuchania i …obejrzenia, romantyczną letnią piosenkę. Utwór jest uroczy i w pewnym sensie ma związek z moją najnowszą książką zatytułowaną Cierpkie winogrona.  

Wideoklip nagrano w Grecji i  mam wrażenie, że piosenkarz z tego filmiku mogłby być pierwowzorem bohatera mojej powieści. Klimat teledysku z Christosem Cholidisem jest romantyczny, ale jest też trochę tajemniczy i niepokojący. Podobnie jak książka - w zasadzie obyczajowa, jednak pełna niedomówień i tajemnic:)

Zamieszczam moją ulubioną grecką piosenkę o miłóści. Życzę wszystkim miłych wakacji.




Rozkoszujcie się wakacjami, a na mój blog zapraszam jesienią, gdy znowu zapragniemy nowych wyzwań. 

Popularne posty