Noc Bibliotek 2019

 Moja Noc Bibliotek, którą odbyłam 5 października w MBP w Tomaszowie Lubelskim, rozpoczęła się o godz. 19.00. Do domu, po imprezie, dotarłam przed północą. W spotkaniu uczestniczyły lokalne media  i urocza dziennikarka Katolickiego Radia Zamość. Wszystko było wspaniale zorganizowane. Byłam zachwycona i wdzięczna dyrektorowi Biblioteki Miejskiej w Tomaszowie Lubelskim panu Jackowi Pawłuckiemu i jego pracownicom za perfekcyjną organizację imprezy, jednak największe  wrażenie zrobiła na mnie publiczność. Empatyczna ciepła i nieskończenie ciekawska-fantastyczna. Napiszę krótko, oni aktywnie współtworzyli to spotkanie. Pytaniom nie było końca:) Nigdy jeszcze nie czułam się tak wspaniale. Atmosfera była nieomalże rodzinna. Dawno się tak serdecznie nie uśmiałam. I jak tu nie kochać Roztocza?









Popularne posty