Moje spotkania z czytelnikami

Panią Anię poznałam jakiś czas temu na jednym ze spotkań autorskich, jednak dopiero ostatnio było trochę czasu, by się poznać bliżej i porozmawiać. Już niejednokrotnie się przekonałam, że spotkania z czytelnikami stwarzają okazję, by zaznajomić się z ciekawymi  ludźmi. Moja fanka jest wspaniałą i niesamowicie kreatywną osobą, a przy tym wielbicielką czytelnictwa. Otrzymałam od niej uroczy adekwatny do naszych wspólnych zainteresowań podarunek, wykonaną artystycznie zakładkę do książki. Taki gadżet, który, nawiasem mówiąc, nie kosztuje wiele, to dzisiaj przedmiot luksusowy. Przyjemnie go mieć:) Piękna ręcznie wykonana zakładka stała się dla mnie nieodłącznym elementem codziennego obcowania z książkami, które czytam. Polecam Wam kochani stronkę, gdzie możecie takie zakładki i inne wytwory talentu mojej czytelniczki obejrzeć, a nawet nabyć. Promowanie wszystkiego co się wiąże z czytelnictwem uważam za wskazane, a nawet bardzo ważne. Polecam stronkę Ani mini.dłubanki również do polubienia:)

Oto stronka Ani






Popularne posty