"Mocna" recenzja:)


Na portalu literackim granice.pl ukazała się ostatnio bardzo interesująca recenzja mojej książki o cechach autobiograficznych i o tytule „Kręta droga do nieba”. Recenzja jest wprawdzie krótka ale niezwykle trafna i sugestywna. Byłam szczęśliwa, gdy na nią natrafiłam, bo właśnie tak zdefiniowaną powieść  zamierzałam napisać-dokładnie taką.

dr Kalina Beluch pisze:

„…..Książka trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony. Głównym źródłem niepokoju jest nie tyle krew czy dramatyczne wydarzenia, ale coraz większa rozbieżność między początkową sielanką a późniejszym mrokiem. Jakbyśmy, idąc przez skąpany w srebrnej poświacie nocny krajobraz, zaczęli się nieświadomie zbliżać do mrocznej strony księżyca.”

Mocna lektura. Polecam!



Całość wpisu w linku
https://www.granice.pl/recenzja/kreta-droga-do-nieba/22631



Fotografia przedstawia  prawdziwe miejsca akcji książki. Ukazuje rajskie klimaty, które posłużyły za tło tej mrocznej powieści.






Popularne posty