Można kupić moje książki z autografem i dedykacją


Zbliża się Boże Narodzenie czas spotkań rodzinnych i świątecznych prezentów. Miłośników czytelnictwa zapraszam do księgarni Krzysztofa Bieleckiego położonej w Zamościu przy ulicy Grodzkiej 12, gdzie można nabyć moje książki z autografem i z dedykacją. Jestem częstym gościem w sklepie Krzysia o wdzięcznej nazwie Trio z Roztocza, toteż mam sposobność, by spełniać Państwa życzenia. 

Istniejący pod domeną triozroztocza.pl sklep internetowy również prowadzi taką sprzedaż. W tym przypadku na formularzu zamówienia należy umieścić informację, że nabywcy chodzi o egzemplarz powieści podpisany przez autorkę. Można zaproponować treść wpisu:) 

Wspomniana księgarnia stacjonarna, w moim odczuciu, jest nie tylko punktem handlowym. Można tam w miłym towarzystwie  posiedzieć, poczytać i porozmawiać o literaturze - o wszystkim. Jest to moja patronacka księgarnia. Polecam sklep w bramie przy ulicy Grodzkiej 12 w Zamościu wszystkim wielbicielom literatury. Zamieszczone zdjęcia przedstawiają potykacz reklamowy i wnętrze lokalu z widocznym wygodnym fotelem, gdyż klient, o czym już wspominałam, jest tam traktowany bardzo serdecznie. Powstała prawdziwa literacka oaza. Trudno rywalizować i z oryginalną ofertą, i z klimatem tego szczególnego miejsca.













Popularne posty