Kocham teatr


 Wciąż to powtarzam  i dzisiaj polecam wszystkim  Teatr Komedia w Krakowie i przezabawny spektakl Jana Jakuba Należytego Trzy razy łóżko……Tak, to jest spektakl komediowy. Byłam, bawiłam się świetnie.  
Krakowski Teatr Komedia jest mi szczególnie bliski, mentalnie i pod każdym innym względem. Wszak jestem z pochodzenia Krakowianką, to po pierwsze. Po drugie, moje teksty też cechuje poczucie humoru. Sama piszę komedie i lubię komedie.  Jeśli poczujecie potrzebę, by się zrelaksować, to jest spektakl, jakiego Wam trzeba. Wspaniała obsada aktorska i świetna gra aktorów. Klimaty trochę jak w powieści Johna Graya "Mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus". 

Tyle, że na scenie to małżeńskie łóżko staje się areną sporów i "płaszczyzną porozumienia". Co za pomysł! Jest zabawnie i lekko….bardzo lekko.


Popularne posty