Premiera mojej nowej książki

Napisałam dotąd dwie książki, których akcja rozgrywa się w Grecji. Napisałam też, że uważam miłość do tej historycznej krainy  za zaraźliwą. To nie znaczy, że uważam miłości do  stron, w których żyję, za mniej atrakcyjną. Na szesnastego  września planowana jest  premiera mojej kolejnej powieści, Wieczność bez ciebie, dla której tłem stały się bajecznie piękny  Zamość i urokliwe krajobrazy wschodniej Polski. W nawiązaniu do poprzednich, w tej książce, bohaterka ujawni w swojego męża Greka. Polska i nasze zwyczaje oglądane oczyma cudzoziemca mają wprowadzić do powieści element humorystyczny i zapewnić czytelników  odrobinę greckiego klimatu.  Taka dwoistość, łączenie w twórczości elementów greckich i polskich, jest dla mnie typowa. Przenikają się one wzajemnie, by czasem, dyskretnie wplatane w akcję stać się dla odbiorcy pozornie „niewidzialnymi”. Tak oto mój nietypowy sposób na życie, znajduje odzwierciedlenie w mojej twórczości.



Popularne posty