Kocham teatr- kolejna odsłona


O tym, że kocham teatr, już wspominałam. Jestem szczęściarą, bo jako początkujący dramaturg mam możliwość się realizować, co jest bardzo ekscytujące. Wkrótce zamieszczę zdjęcia z  prób do mojej sztuki, komedii kryminalnej Żabka. Nie mogę się już doczekać uczestniczenia w próbach i konfrontacji moich postaci z aktorami odtwarzającymi ich role. Na razie próbka tego, co najlepsze. Spektakl Teatru M.I.S.T  Eugene Ionesco "Ten fantastyczny burdel" Przekład: Leon Zaręba, Leszek Elektorowicz ..


W dość niezwykły sposób życie zrekompensowało mi niespełnione marzenia o aktorstwie. Zaskoczeń było więcej. Zgodnie z sugestią obecnego reżysera tego spektaklu, Stanisława Michno, powstała komedia kryminalna. Zapotrzebowanie było komediowe, podczas gdy ja, również jako widz, wolę dramaty. Nie będę wchodzić w szczegóły, ale przyznaję, że powstanie tej sztuki  było pod wieloma względami wyzwaniem. Ostatecznie udało się, a ja pokochałam Żabkę i liczę, że będzie bawić widzów. 

Popularne posty