Wyniki konkursu na najładniejsze zdjęcie wykonane telefonem podczas spotkania w Matrasie- GRATULUJĘ zwyciężczyni!

W konkursie na najładniejsze zdjęcie wykonane telefonem podczas mojego spotkania autorskiego  w księgarni sieci Matras najwięcej głosów przyznano fotografii wykonanej przez Agnieszkę Bekier. Zdjęcie jest w koncepcji bardzo klasyczne i dlatego, choć mnie się też podobało, nie spodziewałam się takiego werdyktu. Generalnie zdjęcia z dziećmi w roli głównej były bezkonkurencyjne  i  zdobyły szturmem sympatię internautów. Niestety większość  selfie, które do mnie przysłano, nie nadawało się do publikacji. Były fatalnej jakości. Kilka fotografii przysłano już po wyznaczonym terminie, jednak wszystkie będą dla mnie przemiłą pamiątką, dlatego ich twórcom serdecznie dziękuję za udział w zabawie. Jak już wspominałam na swojej stronie autorskiej, zgodnie z życzeniami autorów fotografii, najciekawsze spośród przesłanych mi zdjęć będą stopniowo publikowane.



Dwa kolejne miejsca w moim konkursie to zdjęcia: Małgosi, Dominiki i Huberta Pikuzińskich, oraz uroczej rodzinki Państwa Słupskich. Pani Małgorzata Słupska z dziećmi. Choć nie są to zdjęcia nagrodzone, ich twórcom również serdecznie  gratuluję.




Szczegóły mojego spotkania autorskiego z 26.04 2015 w linku do strony portalu informacyjnego ZamoscOnline


Popularne posty