Wielkanocne rozterki

Święta Wielkanocne nie są dla mnie tak urokliwe, jak Boże Narodzenie. W dodatku właśnie wtedy, na przekór symbolice Wielkiej Nocy, często dopada mnie uczucie smutku i ogarnia refleksyjny nastrój. Z jednej strony kolorowe pisanki, zajączki wielkanocne i baranki, z drugiej  poważne przemyślenia o życiu, cierpieniu i przemijaniu.
Na kolor swoich wielkanocnych kompozycji wybrałam odcienie głębokiego fioletu. Ta barwa wydaje mi się odpowiednia  dla podkreślenia nastroju niezwykle majestatycznych Świąt. 

        A, do kolorowych pisanek, dodałam ulubione tulipany, też fioletowe. Mam wrażenie, że  wydają się trochę dziwaczne w tym nietypowym kolorze, ale w końcu to moje ulubione wiosenne kwiaty...


Życzę wszystkim zdrowych spokojnych Świąt Wielkanocnych w gronie bliskich i w przeciwieństwie do mnie, samych radosnych przemyśleń. 


Popularne posty