Wyjątkowy wieczór w krakowskim teatrze



To było 20. 02. 2015 roku o godz. 19.00. W sali widowiskowej Centrum Sztuki Współczesnej Solvay w Krakowie odbyła się premiera mojej komedii kryminalnej „Żabka”. Zabawne, bo pamiętam Solvay, gdy był po prostu fabryką. Urodziłam się w pobliżu. Jako mała dziewczynka bawiłam się z dzieciakami z podwórka w podchody, w pobliskim lasku. Nic wtedy nie zapowiadało, że Solvay stanie się centrum sztuki, ani, tym bardziej, że ja będę autorką sztuk teatralnych. Historia zatoczyła krąg i w taki oto przedziwny sposób wróciłam do swoich korzeni. Śmiałam się tego wieczora do łez, a moje wzruszenie miało złożone przyczyny.

Muszę przyznać, że było ciekawie. Reżyser Stanisław Michno i aktorzy: Jakub Kosiniak, Marek Wolny, Wojtek Michno i Zina Zagner, stworzyli bardzo zabawne przedstawienie. Publiczność się zaśmiewała. Ja sama ochrypłam ze śmiechu.  


Czego mi brakowało do szczęścia? Mojej mamy. Nie mogła przyjechać na spektakl.  



Popularne posty